» Update: Senarai pelajar yang tiba di Jeddah & Malaysia «

Jamil Khir berkata, pelajar di negeri di bawah pakatan pembangkang yang tidak menerima bantuan kerajaan negeri pula boleh mendaftar di portal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) bagi mendapatkan bantuan.

Followers

Friday, February 11, 2011

KOMPLEKS BUNGA RAYA

Ini adalah gambar terkini yg sudah siap kami muat-naik untuk di perlihatkan kepada umum. Gambar telah di ambil pada 6 Februari 2011, bertempat di Kompleks Bunga Raya KLIA.

Ramai ibu bapa pelajar menunggu ketibaan pesawat pertama yg tiba dari Jeddah. Kami dapat melihat kerisauan terhadap ahli keluarga berkurang apabila pesawat yg tiba dapat kelihatan.

Perdana Menteri Malaysia, Y.A.B. Dato' Sri Mohd Najib Tun Razak telah hadir menyambut anak-anak Malaysia yang tiba pada hari tersebut bersama-sama dengan beberapa menteri kabinet dan pegawai tinggi kerajaan.

Lebih menarik beberapa pelajar sanggup menulis "Terima Kasih" dan mengangkat kertas tersebut ketika turun dari pesawat. Itu membuat para wartawan dan pegawai-pegawai dapat merasakan misi (Ops Piramid) membawa pelajar Malaysia di Mesir berjaya.